Hvordan handle i nettbutikken?
Først og fremst må du være registrert medlem for å kunne handle i Agria Breeders Shop. Innloggingen er den samme som på Agria Breeders Club.
Jeg har problemer med å logge inn, hva gjør jeg?
Du kan logge inn ved å bruke brukernavn og passord, eller BankID på mobil. Hvis du ikke kommer inn med BankID anbefaler vi at du bruker brukernavn og passord. Hvis du har glemt passordet ditt, trykker du på "Jeg vil logge inn med passord" og deretter "Nytt passord".
Du vil da få tilsendt et nytt passord i løpet av kort tid på e-post eller SMS.
Hvordan endrer jeg passordet mitt?
Dette gjør du når du er innlogget på Agria Breeders Club, helt nederst på siden "Min profil". Obs! Passordet kan kun endres hvis du har logget inn med brukernavn og passord, ikke med BankID.
Hva gjør jeg hvis poengene mine ikke stemmer?
Ta kontakt med din personlige forsikringsagent eller send en e-post til oss.
Hva er forskjellen på Agria Breeders Shop og AgriaShop?
Agria Breeders Shop er nettbutikken for oppdretterne som er medlem i Agria Breeders Club. De kan bruke oppsparte poeng til å kjøpe produkter til hund, katt og klær til dem selv. AgriaShop er nettbutikken for "mannen i gata", uavhengig om de er kunder hos oss eller ei. Her kan de boltre seg i et variert utvalg av produkter til hund, katt, smådyr, hest og klær til seg selv.
Kan man endre eller kansellere en ordre?
Nei, det går ikke å endre ordren etter at bestillingen er sendt, men du kan kontakte kundeservice og kansellere ordren så lenge den ikke har rukket å bli behandlet og pakket på lageret. Dette er kontaktinformasjonen til varelageret:
Hvis du tar kontakt like etter at bestillingen er sendt er det en god sannsynlighet for at bestillingen kan kanselleres. Ordrenummeret må da oppgis i kontakt med kundeservice.
Hvordan sendes pakken?
Vi tilbyr hjemlevering av PostNord. Pakken leveres i postkassen eller på avtalt sted (på dørmatten, i garasjen, i en putekasse eller liknende). Dette kan endres i etterkant ved å logge inn på PostNord og søke opp forsendelsen.
Hvordan sporer jeg opp pakken?
På PostNord sine nettsider kan du spore opp pakken og se hvor den befinner seg uten å måtte logge inn. Du vil også få tilsendt sporingsnummeret på e-post etter bestillingen samt få oppdateringer underveis direkte fra PostNord.
Hvem kontakter jeg hvis jeg har spørsmål om bestillingen?
Alle spørsmål rundt selve bestillingen og ordren skal tas direkte med Orio:
+46 155 244 800
agria@orio.com
Har Agria et fokus på bærekraft i nettbutikken?
Ja, det har vi! Først og fremst er all gods som sendes med PostNord klimakompensert, noe vi har betalt ekstra for. Pakkene sendes som regel i e-handelposer. Disse er vekteffektive og består i stor grad av resirkulerte materialer. Ved bruk av pappesker er teipen laget av resirkulert materiale.
Vi jobber med å få på plass et bærekraftig sortiment med høyest mulig grad av resirkulerte materialer.